.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدارک مجعول برخی نمایندگان مجلس

این مطلب را یکی از اعضای هیات رئیسه مجلس گفت. وی در پاسخ به اینکه چرا تا کنون کتابچه حاوی اسامی و مشخصات نمایندگان منتشر نشده است، گفت: در هیات رئیسه از نمایندگان خواسته ایم تا علاوه بر سوابق کاری خود، مدارک تحصیلی اشان را نیز به هیات رئیسه ارائه دهند تا پس از تایید صحت آن، در این کتابچه آن را در رزومه نمایندگان درج کنیم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از بازتاب آنلاین ، این عضو هیات رئیسه مجلس که خواست نامش فاش نشود تاخیر اغلب نمایندگان در ارائه این مدارک را به دلیل غیر مستند بودن آنها دانست.

وی در پاسخ به اینکه آیا این مدارک جعلی هستند؟،گفت: نمی توانم با قطعیت این موضوع را تایید کنم اما اگر مدارکشان صحت کامل داشت چرا پس از 3 فراخوان هیات رئیسه و سه بار اعلام سقف زمانی برای ارائه این مدارک، هنوز آن را به هیات رئیسه نفرستاده اند؟آیا جز این است که مدارکشان مستند نیست؟ من که مدرک تحصیلی مهندسی از یکی از دانشگاههای داخلی دارم با اطمینان آن را ارائه دادم اما برخی آقایان از ارائه مدارکشان ابا دارند که گویای ایرادی در آن است.

گفتنی است در حالی این عضو هیات رئیسه مجلس از مدارک غیر مستند و مجعول برخی نمایندگان خبر داد که طی یکی دو هفته گذشته برخی نمایندگان مجلس به دنبال اثبات جعلی بودن مدرک تحصیلی محمدرضا رحیمی معاون حقوقی پارلمانی رئیس جمهور بودند. مدرک رحیمی به گفته علیرضا زاکانی مدرک دوقلوی کردان است که از آکسفورد اخذ شده است. نمایندگان مجلس همچنین به یک فوریت طرحی رای دادند که بر اساس آن، باید از عناوین و القاب متناسب با نوع مدرک تحصیلی استفاده کرد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.